www.almightypeteranswer.blogspot.com
author : kamlesh.wortal
kamlesh.wortal@gmail.com (e-mail id)
+919974012743
English to Czech translation
Apoštol Petr řekl: "Ale posvěťte Panovník Hospodin v srdci svém: VŽDY a být připraveni dát odpověď každému, kdo se zeptá JSTE z naděje, že je ve vás, s tichostí a strach ..." (1 Petr 3,15). Právě s touto COMMAND NA MYSLI, že máme tyto "READY ODPOVĚDI" O WORD našeho Pána. Každý z nás může usilovat o to, že zůstanete v SLOVO A SO dokázalo být jeho učedníky a poznali pravdu, která stanovuje MUŽI ZDARMA (JOHN 8:31, 32).
SUNDAY, JANUARY 3, 2010
Shadow
Když jsem si o stínu, si myslíme, že plochy tmy, která je výsledkem světla je blokován něco. Zamyslete se na chvilku se však, že každý z nás vrhá stín spritual. Stín, že je to, co se skutečně děje v duchovní oblasti jako přímý důsledek našich akcí.
Joey je na služební cestě, která je velmi důležitá pro jeho firmu. Joey je křesťan. Joey je alkoholik. Je hluboce stydí za svůj stav, ale mnohokrát v posledních několika měsících nebyl dost silný odolat, nebo možná prostě není dost pevně odolával, pokušení k pití. Jeho rodina, která utrpěla v důsledku. Jeho práce utrpěl. Jeho kariéra je v nebezpečí. To může být jeho poslední šance, aby jeho práce.
Earlier in the evening Joey dorazil do jeho hotelu. Ví, že nikdo v tomto městě. Nikdo nedívá přes rameno. V hotelové restauraci, číšník právě předal Joey menu a vinný lístek. Ti lidé sedí u ostatních stolů oznámení nic neobvyklého. Vidí, pokud se vůbec obtěžoval podívat, nic ale člověk při pohledu na vinný lístek stejně, jako to udělal před chvilkou. Nemohou vidět stín.
Joey je myšlenky obracejí ke své ženě a dětem, kteří ho milují a mají velmi šel s ním několik "druhé" kilometrů. Myslí si, že o jeho nadřízeného, který mu dal "druhou šanci" tolikrát, teď si nemohu vzpomenout, kolik. Myslí si, že o tom, kolik by chtěl, aby si skleničku vína, není láhev vzít zpátky do svého pokoje. Myslí si, že o tom, že pokud si bude nikdy dělat takovéto výzvy zítřka a jak se jeho kariéra bude s největší pravděpodobností skončila. Jeho myšlenky se obrátit na kříži přibit, kde byl jeho pán. Ten si představuje krev, která kape pomalu k zemi v rámci tohoto kříže, byla prolita krev, protože jeho hříchy, a paradoxně, aby spláchl tytéž hříchy.
Stín, který nikdo nevidí odráží úplně jiné scéně. Namísto klidu obraz člověk ztratil v myšlenkách, jsou dvě postavy. Zdá se, že jeden voják, oblečený v boji brnění, vyzbrojený mečem, meč Ducha, a shielf, štít víry. Ostatní postava se podobá drakovi, ale místo požáru dýchání, je to palba hořící šípy tak rychle, jak může. Jsou zamčené v boji smrtící, a ani se zdá být dávat zemi nebo získání pokrok.
Číšník míří zpět k tabulce Joey je. "Už jste se na vybranou, pane?"
"Ano," odpověděl Joey, "Myslím, že budu mít ledový čaj!"
V tom okamžiku udeří mečem domů. S řevem draka vyklidí bojiště, vážně zraněn. Vojáka kříže tuhle bitvu vyhrál a získal více síly, než si dokázal představit, ale drak je tam venku ve tmě, olizování jeho zranění a čeká na svou příležitost. On se vrátí.
Co jiného světa by bylo, pokud jeden okamžik celý svět mohl vidět každý duchovní stín vrhá. Kolikrát je štít byly sníženy a ohnivé šípy domácí nepřítele stávky a duše je ztracena? Na to nikdy nezapomeňte, že pro všechny své neviditelnosti, stín není o nic méně skutečné!
Donnie Bates
Zaslal DONNIE BATES v 337 AM 0 comments
Na přední
Starý voják zasténal, když se posadil na zem a opřel se zády o skálu. Bylo to tvrdé kampaně. Došlo k vítězství, stejně jako, porazí pro jeho společnost. Někteří z jeho muži byli stále silnější a lepší vojáci s každou bitvu. Jiní začali klesat na mysli. Smutné je, že starý voják si uvědomil, že pokud byl schopen pomoci těmto získat jejich duchové, by měly být první, kdo ztratil v další bitvě.
Najednou, tam byl křik a král přijel na svém krásném bílém koni. Všichni muži stáli a jásali svého krále. Dokonce i starý voják připojil v jásot. Vzhledem k tomu, jásot utichl král mluvil slova povzbuzení, které byly brzy přehlušil obnovené jásot.
Potom král přistoupil k starý voják a nařídila mu, aby se pohodlně. Spolu král a král je jeden seděl více jako bratři, než Lutych a pomocníky.
"Jak pokračuje v boji?" zeptal se král, i když dobře věděl, strategické situace.
"Muži jsou unavení, můj princi," odpověděl starý voják. "Někteří z nich chtějí odpočinout. Další, myslím, že by se co nejdříve uprchnout. Jiní jsou dychtiví prosazení svého Pána. Vaše přítomnost zde dnes dal jim nový život všem. Dokonce cítím nárůst loajality a věrnosti , kde jsem myslel, žádný z nich nebyl chybí. "
Král se podíval na svého služebníka s očima najednou milovat a smutný. "Kéž bych mohl přesvědčit, že jsem pořád s nimi," řekl smutně. "Nikdy jsem nechat. Ani jeden padá bez mé slzy. Kdyby vidět, moc se cítí dnes, bude na jejich straně tormorrow bitvy a každou bitvu až do konce."
Naslouchal slovům svého krále, jediná slza udělal jeho cestu dolů špinavou tvář starého válečníka. "Promiňte, pane," řekl tiše, hlasem chvějícím se vzrušením.
Na vlastní oči stále vlhký, Král se usmál a položil ruku na rameno jeho věrný služebník a odpověděl: "Hotovo! A nikdy nezapomenu, že jsem s tebou a nikdy tě neopustím, a vítězství je naše!"
Donnie Bates
Zaslal DONNIE BATES v 3:24 AM 0 comments
Otázka Zastrašování
Čas od času rozhovory o obecném úpadku mravnosti v naší společnosti, pak k otázce trestu smrti, a zda je nebo není odstrašující pro násilný trestný čin. Pro život mě nemohu pochopit důvody k přesvědčení, že hrozba smrti nemá odstrašující na určité druhy chování. Nicméně, taková úvaha existuje.
Zdá se logické, pak zkoumat Písmo, aby zjistil, jestli najdeme tu moudrost, která může vrhnout světlo na této diskusi. Existuje celá řada cest, které nejen umožňují, ale poptávka po trestu smrti v rámci Mojžíšův zákon o přečiny, včetně znásilnění (Deuteronomium 22:25), nadávat rodičům (Leviticus 20:9) a vražda (Exodus 21:12). Dokonce i pracovat v sobotu (narušení Sabbath) obdržel tento stejný trest (Exodus 31:15). Nicméně, je naše diskusní přísně omezena na otázku o odstrašující účinek. Bible ještě něco říct?
Jako ve skutečnosti dělá. Deuteronomium 19:15-19 ukazuje, že Bůh není jen tak krvežíznivý, že chce trest smrti pro nejméně přestupek. Zajímal se o spravedlnost mezi lidmi. Tam byly soudců, kteří byli k důkladnému prošetření všech obvinění tak, že nebude trpět nevinní. Je-li osoba, bylo zjištěno, že "zarámované" někoho, pak ten, kdo nesl křivé svědectví by dostat trest jeho zamýšlené oběť by obdržel, včetně smrti. Mojžíš dodal, že tímto způsobem by bylo zlé vymazány z lidu. A teď, co tím myslel, že?
Zřejmá odpověď je, že zlo osoba (ten, kdo se spikli proti bližnímu svému), bude odstraněna ze společnosti. Nicméně, ve verši 20 se dělá velmi zajímavou skutečnost: "A ten zbytek bude slyšet a strach, a už nikdy nebude dělat takové zlé věci mezi vámi." Přátelé, tohle je odstrašování!
Uvědomuji si, že to nezastaví argumenty za tuto otázku, ale pokud někdo není jedno, co říká Bible učí, že přísné tresty za porušování zákona se odradit jiné z následujícího příkladu. Jakýkoli poctivý člověk může vidět pravdu Božího Slova sem vyšetření nárůstem kriminality, který je přímo úměrný poklesu trestu (bod řešit Kazatel 8:11). Bible není jen říct nám, jak má být uložen. Také nám říká, jak žít ve zdravé společnosti.
Donnie Bates
Zaslal DONNIE BATES v 312 AM 0 comments
Co se to se muselo stát Like?
Pro většinu všech osob ve fyzické sféře to byl jen další jarní ráno. Z lidského hlediska hrstky lidí, kteří truchlili nad ztrátou sen, sen o vítězného Mesiáše, kterým věčného království. Nicméně, tam bylo mnoho dalších zklamané naděje, že se lidé měli. Nikdo ve skutečnosti si všiml, mimo toto malé skupiny. Nebyli utrpení nic víc, než kdokoli jiný, opravdu.
Zkuste na chvíli, aby se do sféry duchovní. Co se to se muselo stát, jako v té době mezi smrtí Ježíše 'v pátek odpoledne a zmrtvýchvstání v neděli dopoledne? Myslíte, že tam bylo radostné shledání mezi Ježíšem a některé zloděj? Myslíte si, že nebeské bytosti bojovali mezi emocemi bláznivé radosti při vítězství Ježíše 'a odporné zármutek nad jeho mučení a smrti?
Něco se děje tady, že jsme asi nikdy nebudou schopni plně pochopit, dokud žijeme v duchovní oblasti. Krev Ježíše je nějak mytí hříchy Božího lidu. To je jaksi jsou dány k dispozici těm, kteří by se jeho lidé v budoucnosti. Plán je téměř dokončena. Těsně předtím, než zemřel, Ježíš řekl: "Dokonáno jest!" Neděli brzy ráno, Otec řekl: "Amen!"
Donnie Bates
Zaslal DONNIE BATES v 257 AM 0 comments
Středa 23.dubna 2008
Cena Prosperita, co?
Ekonomika byla overiding zájmem obyvatel. Silnou ekonomiku a silnou armádu, byly věci, které přinesl bezpečnost myslích lidí. Čtyřiceti letech vedení národa poskytla tyto věci. Jistě, došlo k poklesu ekonomiky a doby, kdy věci byly lepší nebo horší, ale nic tak špatné, jako to, co bylo v minulosti pod jiným vedením. Nábožensky, lidé se více tolerantní. Nikdo nechtěl urazit náboženství někoho jiného. Ve skutečnosti mnoho přišel k přesvědčení, že kdyby byli tolerantní k jiným náboženstvím, možná by docházet k dvojímu požehnání, nebo alespoň by nebyli odsouzeni za jejich netolerance. Vidíte, netoleranci se stala poslední hříchu v národě. Jediná věc, kterou někteří lidé nebudou tolerovat netoleranci byla!
"To je ekonomika, hlupáku!" Vzpomínáte si na ten výraz? To byl možná nejslavnější politický slogan, aby vyšel z roku 1992 prezidentské kampaně. Nicméně, události z prvního odstavce nejsou o Spojených státech amerických. Popisují severní království Izraele o době konce vlády Jeroboám II, pozdě v 8. století př. nl Existuje mnoho paralely mezi touto společností a naše vlastní. Podle Jeroboámova 40-panování roku lidé měli prosperovala i vojensky i ekonomicky a měl postupně vzdálila od Jehovy. Měli silné vojenské a byly síly se musí počítat.
Nic v Písmu, naznačuje, že Bůh názory národy jinak než dnes udělal 2700 rok dříve. Uvidíme, jestli tato slova nejsou zvuk, jako by to mohla být zaměřena na naše společnost dnes: Poslechněte si slovo Hospodinovo, synové Izraele, neboť Pán má případ na obyvatele této země, protože není věrnost ani laskavost, nebo poznání Boha v zemi. Tam je klení, podvod, vraždy, krádeže a cizoložství. , Které používají násilí, aby krveprolití takto krveprolití. Proto země truchlí, a každý, kdo žije v ní chřadne spolu s polní zvěř a ptáci na obloze, a také mořské ryby zmizí (Ozeáš 4:1-3). Prorok dále říká, že čím více prosperovalo lidí, tím více hřešili proti Bohu (Ozeáš 4:7).
Po smrti Jeroboámova, byly v posledních letech Izrael plná násilí, stejně jako, ekonomické, sociální, morální a vojenské zhroucení. Ačkoli nikdy demokracie, a to i tradiční způsob přenosu energie z jedné správy na příštího byl opuštěný pro vraždu a intrik. Uchvatitel zavraždil krále a poté byl zavražděn sebe tím, že další, kdo bude králem. Izrael zemřel hroznou smrtí. Ti, kdo přežili invazi do Asýrie byly provedeny pryč do zajetí do nejkrutější módy a osadníky byly přineseny do obývají zemi. Izrael přestal existovat.
Písmo svaté příkazy, které se modlíme za všechny ty, kdo jsou u moci (1. Timoteovi 2:1, 2), takže ..., abychom mohli vést klidný a tichý život v celé zbožnosti a důstojnosti. Nicméně, to znamená, že bychom se měli modlit se, že náš život je klidné a tiché bez ohledu na to, co se děje na nevinné kolem nás? Nebo to znamená, že se modlíme, aby zbožnosti a důstojnosti, svrchovaně vládnou v naší společnosti, a pokud to znamená, že se modlí za Božího soudu o naší zemi, tak se to? Modlete se za naše vláda! Modlete se za naši zemi! Nejvíc ze všeho se, modlete se, že by měla vládnout spravedlnost v naší společnosti, ať už skrze pokání, nebo rozsudek!
Donnie Bates
Zaslal DONNIE BATES AT 12:25 2 komentářů
WEDNESDAY, APRIL 2, 2008
Volba pro Make
"Volba" je slovo často používá, ale za málo v naší společnosti. Naše životy jsou plné možností, od kariéry do menu, aby odklon, od mechaniky k lékaři. "Volba" je i velká část politické diskuse v naší zemi. Zajímavé je však těch, kteří budou bojovat o "výběr" na téma interupce a "tolerance" k homosexualitě a jiné formy smilstva, jsou obvykle "netolerantní" těch, kteří "si" život po potratu, nebo kteří volají po návratu k morálních zásad. Volby mají být provedeny v každém kroku našeho života. Některé mohou být menší v porovnání s ostatními, ale stále jsou volby, které musí být provedeny. Jsme, samozřejmě, zabývající se tyto volby, které mají zásadní význam, a znepokojení týkající se naší spirituality, našeho věčného domova. Připadá mi to zajímavé, že tolik, kdo si uvědomují nebezpečí politického liberalismu a kteří vehementně proti nemorálnosti a "volby", že někteří dělat do konce života nevinného dítěte v potratové kliniky, pak může otočit a říci, že naše volby v roce náboženský svět nevadí. Pokud se jedná o "církvi" nebo "doktrína", pocit, který mnozí lidé náboženské svět zdá se, že nezáleží na tom, když budete chtít věřit, že křest je nezbytný ke spáse, či nikoliv, že na tom nezáleží, pokud Patříte k této církvi, nebo že, že pokud chci věřit, že časy se změnily a žena a / nebo homosexuální chce sloužit jako "pastor," že je v pořádku a pokud ne, to je fajn, taky!
Je to opravdu dobře? Je pravda, že Bůh skutečně dávají nám na výběr. Nemá nuceni Jeho světlou stránkou na nikoho. Nicméně, je to stejné, jako se starat, co jsou naše možnosti? Ne, to není! Nikdo, kdo zaplatí sebemenší pozornost k životu nemůže uniknout skutečnost, že volby byly následky. Pokud si někdo zvolí si hrát s ohněm, může velmi dobře být spáleny, říká. Pojišťovací společnosti chápou tento pojem velmi jasně, a pokud si "vybrat", aby vaše životní dělá něco nebezpečného, můžete mít tvrdý čas pořídit si pojištění.
V Písmu, Bůh stanoveného pro nás v jazyce příliš jasné nepochopení, jen to, co si z nás očekává, a důsledky, pokud by poslouchali jeho příkazy. Odejde s námi mohou rozhodnout, zda budeme v souladu s podmínkami pro jeho spásu, nebo sklízet následky neposlušnosti.
Například, pro všechny ty, kteří dostávají Ježíš mu dává právo stát se Božími dětmi (John 1:12). K "dostat Ježíš" je popsána v mnoha jiných částech jako věřící a poslouchali ho. Viz John 3:16, 14:15, 15:13, 14; Matouš 28:19, 20; Lukáš 13:3; Římanům 10:9, 10 abychom jmenovali alespoň některé. Pokud bychom "si", aby ho přijali, důsledky jsou stejně zjevné. Viz 2. Tesalonickým 1:6-9; Židům 10:31, Matouš 25:41-46; Římanům 2:8; Zjevení 20:11-15, znovu, abychom jmenovali alespoň některé.
"Volba" je velmi důležitý v životě. Některé možnosti jsou mnohem důležitější než ostatní. Budoucnost naší společnosti závisí na rozhodnutí činíme jako voliči a občany. A budoucnost našich duší a duše lidí kolem nás, závisí na rozhodnutí děláme před Bohem. Tato volba umožňuje poslouchat nebo neposlouchat, našeho Pána mnohem důležitější a zaslouží pečlivé projednání na Jeho slovo. Pojďme se nikdy brát za samozřejmost, "volby" před námi, když jde o příjemný náš Pán a Mistr!
Donnie Bates
Zaslal DONNIE BATES v 4:11 pm 1 KOMENTÁŘE
SATURDAY, MARCH 8, 2008
My People Love it So
Jeden můj přítel a já jsme byli mluvili po telefonu jeden den, kdy vychoval pasáž z Písma (Jeremjáš 5:30, 31), který našel velmi vyprávění ve světle současné dilema stojí před kostelem. Tam vždy byl, předpokládám, falešní učitelé postihuje našeho bratrstva se falešné učení. A tento problém byl tady, protože krátce po začátku kostela. Apoštol Petr napsal, že se to stalo dříve, a to by se stalo, znovu, že by se falešní proroci povstanou, a tajně zavede hereze do kostela (2. Petr 2:1). Utajenou povahu této hereze je to, co dělá to takový ohavný věc a to je také důvod, proč věřící křesťané musí být stále ve střehu. Mnoho dobrých křesťanů jsou vedené na cestě ke zničení, protože se nevěnoval pozornost, ale existují lidé, kteří se s nadšením spojující v tomto překotně spěchat k soudu, se široké silnici, která vede do záhuby (Mt 7,13).
V den, Jeremiáš je Boží lid se potýkali jejich nejtěžší zkoušky, protože přišli do země zaslíbené. Jen o 100 let dříve bratří jejich severní království Izraele byl unesen do zajetí do Asýrie. Nyní Babylonian říše hrozí totéž jim. Jeremiáš je pověřen úkolem kázáním Božího lidu, a snaží se je přesvědčit, aby se vrátil k Bohu dříve, než bude příliš pozdě. Jeremjáš 5:30, 31 nám dává informaci o duchovní stav Božího lidu. Uvidíme, jestli to zní povědomě: otřesné a hroznou věc se děje v zemi: Proroci prorokují lživě, a kněží rozhodnout o vlastní pravomoci, a My lidé milují to tak! Ale to, co budete dělat na konci to? Náboženských vůdců lidé byli neposlušní Boží vůli. Byli kázání věci a dělat věci proti své vůli. Ale to nekončí, ... a moji lidé milují to tak! Ve skutečnosti bylo, že Juda nečinili pokání a byly provedeny do Babylona v zajetí. Co smutný podmínkou, aby byl Izrael v roce! A co hodně smutný stav duchovní Izrael (kostel) se ocitá v dnes! Apoštol Pavel varoval Timothy o totéž se děje v církvi. Ve 2. Timoteovi 4:3 a řekl: Za přijde doba, kdy lidé nesnesou zdravé učení, ale chtějí, aby jejich uši lechtal, bude se hromadí pro sebe učitelů v souladu s jejich vlastní touhy ...
Kostel je pod útokem dnes. A důkazy ukazují, že útok je více, než neustálé potyčky a odšpičkování, že náš nepřítel má vždy pronásledují nás. Dnes jsme trvalý all-útok na nevěstou Kristovou. A pokud nejsme opatrní, mnohem více škody, bude třeba udělat.
Pochopte prosím, že je vážné, jak to je útok, to může být překonány. Starším nemůže zastavit kazatelé kázání falešného učení ve svých kazatelen v případě, že bude pevně držet věřící slovo, které je v souladu s učením, takže [oni] bude schopen jak povzbuzovat ve zdravém učení a vyvrátit ty, kteří v rozporu (Titus 1 : 9). Kazatelé odolá úsilí všech těch, kdo učí falešného učení a snaží se tajně představit destruktivní kacířství do kostela, pokud se nevyhýbá se prohlašuje, že nic není rentabilní (Skutky 20:20) nebo smršťovací prohlásit ... celý účel Boží (Sk 20,27), a především, kázat Boží slovo (1 Petrův 4:11, 2. Timoteovi 4:2). A všichni ostatní členové církve mohou zastavit na kacířství všech našich vůdců, pokud budeme ušlechtilejší-zlobil se a studovat Písmo denně, aby zjistil, jestli to, co se učí být (Sk 17,11). Mých kolegů vojáků, Přeji Boha rychlost!
Contribute a better translation
©2010 Google - Turn off instant translation -
Monday, March 8, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment