Monday, March 8, 2010

greek www.peterasnwer.com

www.almightypeteranswer.com

kamlesh.wortal@gmail.com

+919974012743






English to Greek translation
Apostlen Peter sagde: »helliggøre Άνδρες Herren Gud i jeres hjerter: OG Vær altid rede til at besvare enhver, der kræver til jer regnskab for det hab, εγώ har med sagtmodighed og frygt ..." (1 Pet 3:15). Det er i denne Kommando i baghovedet, σε vi deler disse "færdige svar" ord om, vor Herre. ΚΑΝ vi hver især bestræbe sig på at blive i dette ord og SO Εμφάνιση SIG at være sine μαθητής og Kende sandheden, der sætter mænd ΔΩΡΕΑΝ ( Joh 8:31, 32).
Κυριακή januar 3, 2010

Skyggen
Når du og jeg tænker på en skygge, vi tænker på det område af Σκοτεινό, som er resultatet af lys blive noget af blokeret. Tænk et øjeblik, imidlertid, σε hver Kaster af os en skygge åndelig. Κατά skygge er, Hvad sker der reelt med det spirituelle verden som et direkte resultat Ενέργειες af vores.

Joey er på en forretningsrejse, der er meget vigtigt για hans firma. Joey er en Kristen. Joey er også en alkoholiker. Han er dybt beskæmmet tilstand af hans, άνδρες mange gange i de sidste måneder par han har ikke været stærk nok til at modstå, eller måske blot har ikke modstået kraftigt ΝΟΚ, σε fristelsen drikke. Hans familie lidt som har heraf Folge. Hans arbejde har lidt. Hans Karriere er i fare. Dette kan være hans sidste ευκαιρία για την beholde κάθονται δουλειά.

Tidligere på aftenen til ankom Τζόι κάθεται ξενοδοχείο. Han kender ingen i denne από. Ingen kigger πάνω skulderen. I Ξενοδοχείου εστιατόριο, er tjeneren lige afleveret Τζόι og μενού et en vinkort. De sidder mennesker ved de andre Borde noget meddelelse ud πάνω det sædvanlige. De ser, hvis de gider overhovedet σε se, intet andet τέλος en mand kigger vinkort på en, ligesom de havde gjort øjeblikke før. De kan ikke se skyggen.

Tur δεξαμενόπλοιο του Joey til sin kone og børn, der meget ζαμπόν elsker, og har gået med ζαμπόν i flere "anden" χιλιόμετρα. Han tænker på σεφ αμαρτία, som har ζαμπόν Givet "en ny ευκαιρία" så mange φορές nu kan han ikke huske Hvor mange. Han på tænker, Hvor meget han vil gerne έχουν et glas vin, ikke en flaske til at tage tilbage til sit Δωμάτιο. Han tænker, σε hvis han gør, vil han aldrig gore disse opkald i morgen og hans hvordan karriere vil højst sandsynligt være forbi. Hans δεξαμενόπλοιο tur til korset, Hans Hvor Herre Sommet var. Han sig forestiller, blodet langsomt drypper der mod jorden υπό kryds dette blod, der blev udgydt på grund synder af hans, og ironisk nok, til at vaske væk de synder samme.

Den skygge, σε ingen afspejler ser en helt anden σκηνή. I stedet for en rolig μεγέθυνση af en mand mistede i mente, der er να tal. En synes at være en soldat, klædt rustning Kamp i, bevæbnet med et sværd, sværd anden, og en shielf, σε troens Skjold. Den anden figur ligner Drage en, άνδρες i stedet επί trække μάρκα vejret, er han fyres flammende σωρός så som hurtigt kan han. De er τελευταία θ dødelig kamp, og ingen synes at være σε δώσει jorden fremskridt få eller.

Tjeneren tilbage hoveder til bord του Joey. "Har du foretaget Επιλογών et, κύριε;"

"Ναι," svarede Joey, "Jeg tror, jeg vil έχουν iste!"

Ι det øjeblik sværdet hjem strejker. Med et brøl dragen lukkes slagmarken, alvorligt såret. Soldaten af Korset har vundet denne kamp og har fået kræfter flere, τέλος kunne han έχουν sig forestillet, άνδρες dragen er derude i mørket, slikkede hans sar og biding hans tid. Han vil være tilbage.

Sikke en anden verden, det ville være, hvis der για et Κάρτες øjeblik για hele verden kunne se det åndelige skyggen hver Kaster en. Hvor mange gange har et skjold sænket blevet, og brændende fjenden σωρός strejke hjem og en sjæl er tabt; Os Lad aldrig glemme, κατά την alle sine usynlighed, Skyggen er ikke mindre τροχούς!

Donnie Bates
Af του χρήστη Donnie Bates PÅ 3:37 0 kommentarer
På forsiden
Den gamle soldat stønnede, da han sænkede sig til jorden og lænede sig tilbage mod klippen. Det havde været en Hård Kampagne. Der havde været sejre, samt, nederlag για hans firma. Nogle af hans mænd var ved at blive stærkere og bedre soldater med hver kamp. Andre var begyndt σε miste modet. Desværre er den gamle indså soldat, σε hvis han var i stand til at hjælpe disse genvinde spiritus deres, ville de være de første, der går tabt kamp i den næste.

Pludselig var der et RAB og Köngen κόκκινο op på hans smukke Hest Hvide. Όλα mændene stod og jublede konge deres. Selv den gamle soldat tiltrådte i Jubel. Όπως jublende Dode ned Köngen talte ord opmuntrende, der blev overdøvet hurtigt af Jubel fornyet.

Bagefter gik Köngen πάνω til den gamle soldat og κακό gore ζαμπόν sig Komfortabel. Sammen King og mand λυπημένος Βασιλιά απλή som brødre Λιέγη τέλος og Minion.

"Kampen går Hvordan;" spurgte Köngen, selv om han vidste udmærket godt, κατάσταση strategiske den.

"Mændene er trætte, Prins λεπτά," sagde den gamle soldat. "Nogle af dem ønsker σε hvile. M.fl., jeg tror, vil snarest flygte. Atter andre er ivrige efter σε fremme årsagen til deres Herre. Ντερέ tilstedeværelse θ της dag har Givet liv nyt dem. Selv jeg Αισθάνομαι en Bölge af loyalitet og Troskab Hvor jeg havde tænkt manglede ingen. "

Köngen så på tjener Hans med øjne på kærlig συμμορία en og trist. "Gid jeg kunne overbevise om dem, σε jeg altid med dem," sagde bedrøvet han. "Jeg har aldrig dem forlade. Ikke én falder uden tårer ορυχείο. Hvis ville de se, magt den, de Αισθάνομαι i dag, vil være på πλευρά deres kamp tormorrow i og hver kamp til det sidste."

Ord Da han lyttede til αμαρτία του Βασιλιά, en enkelt απόβαρο αμαρτία gjorde vej ned beskidte ansigt af den gamle kriger. "MIG Tilgiv, Herre," sagde sagte Han, Hans stemme dirrende følelser af.

Sine egne fugtig stadig øjne, smilede Köngen og lagde χέρι på en af skulderen tjener tro αμαρτία, og svarede, "Έγινε! Og aldrig glemme, σε jeg er med dig og vil aldrig σκάβουν forlade, og sejren er vor!"

Donnie Bates
Af του χρήστη Donnie Bates på 3:24 0 kommentarer
Et Spørgsmål Afskrækkelse om
Fra tid til den om samtaler generelle forfald af moralen i vores samfund henvende sig til dødsstraf om spørgsmålet og om, hvorvidt det er en afskrækkende til voldelig kriminalitet. Για μένα livet af, jeg kan ikke första τσάντα ræsonnementet tro den, σε truslen døden om er ikke afskrækkende på visse πρώην για adfærd. Άνδρες, Begrundelse sådan findes.

Det logisk forekommer, σε undersøge Skrifterne επί se, om finder vi visdom nogen, der, der lys kaste kan πάνω denne Diskussion. Der er en række passager, som tillader ikke blot, άνδρες efterspørgslen dødsstraf υπό lov Μωυσή για forbrydelser, voldtægt herunder (Mosebog 22:25), forbande sine forældre (tredje Mosebog 20:9) og Mord (anden Mosebog 21:12). Selv på arbejder Σάββατο (krænke Sabbath) modtog den samme Straf (anden Mosebog 31:15). Άνδρες vores Diskussion er strengt Begrænset til afskrækkelse om spørgsmålet. Bibelen har noget σε Sige det om;

Όπως kendsgerning en, gør det. Femte Mosebog 19:15-19 Εμφάνιση, σε Gud ikke var lige blodig så, σε han ønskede dødsstraf για forseelse mindste den. Han var i interesseret retfærdighed blandt mænd. Der var dommere, der var til at undersøge grundigt beskyldning hver, så uskyldige ikke ville LiDE. Hvis πρόσωπο en blev anset για να σε "indrammet" en πρόσωπο, da han, som det μπαρ Falske vidne ville modtage Straf den, han er bestemt ville προσφορά έχουν fået, herunder dødsfald. Μωυσής tilføjede, στο på denne γίνει ville onde udluftes blandt Folket. Nu, Hvad mener han med det;

Det indlysende svar er, σε en ond πρόσωπο (ένιο den som konspirerede mod nabo αμαρτία), ville blive fjernet fra samfundet. Άνδρες vers i 20, han gør et punkt interessant meget: "Og resten vil hore og blive bange, og vil aldrig gore sådan en ond ting jer iblandt." Φίλοι, dette er afskrækkelse!

Εγώ forstår, σε dette ikke vil argumenter stoppe de πάνω Spørgsmål dette, men hvis nogen er ligeglad med, Hvad siger Bibelen, det lærer, σε hårde straffe επί Bryde Loven ikke afskrække Andre απευθείας στο Folge trop. Enhver hæderlig πρόσωπο kan se sandheden i Guds της ord i en undersøgelse af den Φθίνουσα kriminalitet, som er direkte αναλογική med Straf faldet θ (et punkt behandles i Prædikerens Bog 8:11). Bibelen er ikke blot fortælle os, hvordan der skal Gemmes. Det fortæller os også, hvordan kan man leve i et sundt samfund.

Donnie Bates
Af του χρήστη Donnie Bates PÅ 3:12 0 kommentarer
Hvad må det været Όπως και να έχει;
Til de fleste alle dem i det fysiske rige det var blot endnu et forår Morgen. Fra et menneskeligt synspunkt en håndfuld mennesker begræd Tabet af en drom, drømmen om en sejrende Messias om oprettelse af en évig rige. Der var dog μαζικά andre knuste drømme, som havde λαϊκή. Ingen virkelig mærke, uden για denne lille gruppe. De var Lider ikke απλή anden nogen τέλος, virkelig.

Δοκιμάστε, κατά et øjeblik, sætte dig ind i den åndelige. Hvad skal det έχουν været som i denne tid mellem Jesu død på fredag eftermiddag og hans opstandelse Κυριακή morgen; Tror du, der var et glædeligt gensyn Ιησούς mellem og en tyv έναντι; Tror du, de himmelske væsener blev mellem kæmpet af følelser ellevild glæde πάνω sejr Jesu og kvalmende sorg πάνω hans Tortur og død;

Der sker noget της, σε sandsynligvis vi aldrig vil være i stand til fuldt ud σε första, før vi μοχλός den i verden spirituelle. Jesu blod eller anden γίνει er væk vasket synder Guds λαϊκής af. Det er en eller anden STILLES γίνει til rådighed για dem, der være hans λαϊκής ville i fremtiden. En σχέδιο er næsten færdig. Lige før Dode han, Ιησούς sagde: "Det er fuldbragt!" Tidligt Κυριακή Morgen, sagde Faderen, "Αμήν!"

Donnie Bates
Af του χρήστη Donnie Bates PÅ 2:57 0 kommentarer
Την Τετάρτη 23 Απριλίου 2008

Τι Τιμή Velstand;
Økonomien var overiding bekymring i befolkningen. En stærk økonomi og en stærk militær var de ting, der bragte sikkerhed til Folkets sind. Για fyrre år Ledelse af Nationen havde Givet ting disse. Ah på ασφαλής, havde der været Dyk i økonomien og tidspunkter, tingene Hvor var bedre værre eller, άνδρες slemt intet så det var som i για tiden υπό forskellige lederskab. Religiøst, havde bliver λαϊκής απλή ανεκτική. Ingen ønskede σε fornærme andre religionen. Faktisk havde mange kommer til at tro, at hvis de var ανεκτική πάνω για andre religioner, måske modtage de Ville velsignelser dobbelt, eller i det mindste ville de ikke blive dømt για deres μισαλλοδοξία. Du ser, της μισαλλοδοξίας blevet var sidste den synd i Nationen. Det eneste, Nogle mennesker vil ikke tolerere var μισαλλοδοξία!

"Det er økonomien, stupid!" Kan du huske sætning της σελίδας; Det var den måske mest Διάσημες politiske til σύνθημα σε komme ud af 1992-valgkampen. Imidlertid, σε begivenhederne i første afsnit, er ikke om ΗΠΑ. De beskriver nordlige den rige tidspunktet om Ισραήλ για afslutningen af regeringstid Ιεροβοάμ ΙΙ, έστειλε i det 8. århundrede f.Kr. Der er mange mellem paralleller, σε samfundet og vores egen. Υπό Ιεροβοάμ του 40-årige regeringstid havde λαϊκής fremgang både militært og økonomisk, og havde stadig Drevet bort fra Jehova. De havde et stærkt militær og var en kraft, άνθρωπος Ηνωμένο kan med.

Intet i Skriften tyder på, σε Gud nationer synspunkter anderledes i dag τέλος gjorde han 2700 år siden. Se disse om ord ikke lyde, som om de kunne være Rettet mod vores samfund Σήμερα: Lyt til ord Herrens, O Sonner af Ισραήλ, για Herren har en sag mod indbyggerne i γης det, fordi der ikke er nogen Troskab eller venlighed eller viden om Gud i landet. Der er bande, bedrag, Mord, tyveri og ægteskabsbrud. De vold beskæftiger, således σε blodsudgydelser blodsudgydelser følger. Derfor Sorger πάνω jorden, og alle, der bor i det vansmægter sammen med dyrene på Marken og fuglene i himlen, og også havets fisk forsvinder (Ωσηέ 4:1-3). Profeten videre siger, σε jo απλή λαϊκή fremgang, σε jo απλή de syndet mod Gud (Hosea 4:7).

Efter Jeroboams død, var de sidste år af Ισραήλ fyldt med vold, samt, økonomiske, sociale, moralske og militære sammenbrud. Selv aldrig der om et demokrati, selv den traditionelle metode til overførsel af magt fra én myndighed til næste den blev opgivet για Mord og intriger. Usurpator myrdede Köngen og derefter blev myrdet sig ved næste den, der konge være ville. Ισραήλ Dode en frygtelig død. De overlevende efter invasionen af Assyrien blev i bort φρούριο fangenskab i den mest γίνει grusomme, og bosættere blev i bragt σε befolke jorden. Ισραήλ ophørte med σε eksistere.

Skriften befaler, σε Beder vi for alle dem, der har myndighed (1. Τιμ 2:1, 2) så ... σε vi kan Roligt leve et og fredeligt liv i al og Gudsfrygt værdighed. Dog det betyder, σε vi skal Bede til, σε vores liv er rolig og stille, uanset Hvad sker der med den uskyldige omkring os; Eller det betyder, σε vi til Beder, σε Gudsfrygt og værdighed hersker i vores samfund, og hvis det betyder, σε Bede για το Dom Guds πάνω vores γης, så det må være; Beder για vores regering! Beder για vores γη! Mest af alt, til Beder, σε retfærdighed skal herske i vort samfund, Enten οργή gennem dom eller!


Donnie Bates
Του χρήστη Donnie af Bates στο 12:25 2 kommentarer
Την Τετάρτη, 2 Απρίλη 2008

Et Επιλογών til skabe
"Επιλογή" er et ord meget anvendt, vores samfund άνδρες alligevel betragtes i. Vores liv er fuld Επιλογών af, fra karriere til menuerne omdirigeringer til, fra mekanik Laeger til. "Επιλογή" er selv en stor del af den politiske Diskussion af vores γης. Det interessante er imidlertid dem, der ville kæmpe για "Επιλογών" emnet om abort og "ανοχή" έναντι των homoseksualitet og andre πρώην για umoral, er som regel "ανεκτικοί" af dem, der "vælger" liv πάνω από τη ματαίωση, som eller til opfordrer en tilbagevenden til principper moralske. Επιλογών skal foretages i alle Faser af vores liv. Nogle kan være mindre i forhold til andre, άνδρες de er stadig Επιλογών, der skal Gores. Vi er, naturligvis, der beskæftiger sig med de Επιλογών, der er allerstørste af betydning og bekymring για vores åndelighed, vores evige hjem. Εγώ interessant det finder, at så mange erkender som faren ved liberalisme politiske den, og som kraftigt imod umoral og "Επιλογών", στο Nogle gør σε afslutte livet af et uskyldigt αχυρώνα i en ματαίωση på en Klinik, så kan vende sig og Sige, σε vores Επιλογών i religiøse den verden sagen ikke. Når det kommer til "kirken" til eller "doktrin", følelse den, som mange religiøse den i verden synes at være, σε det er ligegyldigt, hvis vælger du σε τρο, σε dåben er nødvendig til frelse ikke eller, σε det er ligegyldigt , hvis De Kirke denne tilhører, eller der, σε hvis jeg ønsker σε τρο, σε tiderne har ændret sig, og en Θηλυκό og / eller homoseksuelt ønsker σε tjene som "præsten," det er fint, og hvis du ikke, det er fint , også!

Er det virkelig fint; Det er sandt, σε Gud virkelig gav os et Επιλογών. Han har ikke tvunget Hans frelsende Nade nogen på. Er imidlertid, at det samme ikke som passe, Hvad vores Επιλογών; Όχι, det er ikke! Ingen, der betaler selv den mindste notits af livet kan det faktum undslippe, σε Επιλογών har konsekvenser. Hvis vælger άνθρωπος lege med ild, kan han meget vel blive brændt, siger man. Forsikringsselskaberne Första dette begreb klart meget, og hvis du "vælge" στο gore din μοχλός farligt gør noget, kan du έχουν Svært ved σε købe forsikring.

I Skriften, Gud har lagt ud για os sprog i, også klar til at misforstå, Hvad os af han forventer, og ikke af konsekvenserne σε adlyde befalinger hans. Han forlader med os σε vælge, om vi vil være i overensstemmelse med betingelser Hans για frelsen, eller høste af konsekvenserne ulydighed.

Για eksempel, σε alle dem, der modtager Ιησούς, Han giver ret til at blive børn af Gud (Joh 1:12). Til at "modtage Ιησού" er beskrevet i mange passager andre tro som og adlyde Χαμ. Se Joh 3:16, 14:15, 15:13, 14? Mattæus 28:19, 20? Λουκάς 13:3? Romerne 10:9, 10 για την κηλίδα στο nævne Nogle få. Hvis vi "vælger" στο ikke modtage ζαμπόν, σε konsekvenserne er lige så klart. Se 2 Thess 1:6-9? Hebræerne 10:31, Matt 25:41-46? Romerne 2:8, ab 20:11-15, igen, γυμνά επί nævne Nogle få.

"Επιλογή" er meget vigtigt i livet. Nogle Επιλογών er långt vigtigere andre τέλος. Fremtiden για vores samfund afhænger af de Επιλογών, vi vælgere som gør og borgere. Og fremtiden για vores sjæl og sjælene dem af omkring os, afhænger af de Επιλογών, vi gør για Gud. Dette gør valget mellem σε adlyde ignorere eller Herre vor långt vigtigere og απλή værdig overvejelser omhyggelige på hans ord. Os Lad aldrig Tage για Givet, στο "Επιλογών", OS για, når det kommer til glædeligt vor Herre og Mester!

Donnie Bates
Του χρήστη Donnie af Bates στο 4:11 1 Σχόλια
Σάββατο 8 Μάρτιος, 2008

Min Folk elsker så det
En af Φίλοι μου og jeg talte telefon i dag en, da han bragte en πέρασμα af Skriften (Ιερεμίας 5:30, 31), σε han fandt meget sigende i lyset af den aktuelle kirken δίλημμα. Der har altid været, jeg formoder, Falske lærere broderskab hjemsøger vores med Falske doktrin. Og har πρόβλημα dette været siden Κάρτες begyndelsen της efter af kirken. Apostelen Peter skrev, σε det var υπέρ της SKET, og det ske igen ville, σε Falske profeter vil op stige og hemmeligt Indføre kætterier ind i kirken (2 Πέτρου 2:1). Den hemmelighedsfulde karakter af dette kætteri er det der gør det en så modbydelig ting, og det er også Gründen til trofaste kristne skal være endnu απλή vagt på. Mange gode kristne φρούριο bliver ned ad Stien destruktion til, fordi de ikke er opmærksom, άνδρες der er Nogle, der er entusiastisk deltage i denne flugt dom til? Ned φυλής vej, som fører til ødelæggelse (Matt 7:13).

Dag λαϊκό Ι Jeremias του Guds stod overfor deres hårdeste prøve, da de var kommet til det γης forjættede. Lige omkring 100 år tidligere deres brødre den i nordlige kongerige Ισραήλ var blevet revet i fangenskab af Assyrien. Nu er det babyloniske ορθότερη imperium med σε gore det samme για DEM. Jeremias har opgave til at prædike για λαϊκή Guds, og forsøge σε overtale til dem σε vende tilbage til Gud, det før er για την αποστολή. Jeremias 5:30, 31 os giver en indikation den åndelige af tilstand i Guds λαϊκής. Se, om det bekendt lyder: En rystende og grufulde ting er sket landet i: Profeterne profetere falsk, og præsterne om Reglen deres egen autoritet, og mit elsker λαϊκής så det! Άνδρες Hvad vil du gore ved udgangen af det; De religiøse ledere af mennesker var ulydige mod vilje Guds. De var Prædiken ting og gore ting mod vilje hans. Άνδρες det der ikke πώμα, ... og mit elsker λαϊκής så det! Virkeligheden var, σε Ιούδας ikke sig omvendte, og de blev φρούριο bort til fangenskab i Βαβυλώνα. Sikke en trist betingelse για το Ισραήλ στο være i! Og Hvad en sørgelig tilstand meget af åndelige Ισραήλ (kirken) befinder sig i dag! Apostelen Paulus advarede Timothy af de samme ting sker i kirken. I 2 Tim 4:3 sagde han: Til den tid vil komme, Hvor de vil ikke Holde sunde lære, άνδρες ønsker σε få deres ører kildede, vil de ophobe sig selv lærere i overensstemmelse med egne ønsker ...

Kirken er υπό i angreb dag. Og på tegn, κατά angrebet er απλή den τέλος Konstante Αγώνες og guerillaen, σε vores fjende altid har brugt til at chikanere os. I dag har befinder os varige vi en όλους-angreb på Kristi BRUD. Og hvis vi ikke passer på, meget απλή skade, vil blive gjort.

Παρακαλώ Första, σε så alvorlige angreb dette som er, kan det være overvundet. Ældste kan stoppe prædikanter απευθείας prædike Falske doktrin i deres prædikestole, hvis de vil Holde γρήγορα θ de trofaste Ord, som er i overensstemmelse med den undervisning, således σε [de] vil være i stand til både σε formane i LYD doktrin og σε modbevise dem , der modsiger (Titus 1: 9). Prædikanter kan modstå indsats fra alle dem, der underviser Falske doktrin og forsøge σε Indføre skjulte destruktive kætterier ind i kirken, hvis de ikke vil vige tilbage απευθείας στο anmelde noget, der er ενοικιάσιμος (APG 20:20) Heller ikke til
bage fra vige σε erklære ... hele formålet med Gud (APG 20:27), og frem για alt, για την prædike Guds ord (1 Πέτρου 4:11? 2 Tim 4:2). Og alle de Øvrige Medlemmer af kirken kan sætte en πώμα για kætteri af alle vores ledere, hvis vi vil være απλή ædelt og αναζήτηση daglig Skrifterne επί se om de ting, der undervises være det (APG 17:11). Mine soldaterkammerater, byder jeg jer Gud Ταχύτητα!
Συμβάλλουν μια καλύτερη μετάφραση
© 2010 Google - Απενεργοποίηση στιγμιαία μετάφραση - Πολιτική Απορρήτου - Βοήθεια
Contribute a better translation
©2010 Google - Turn off instant translation - Privacy Policy - Help

No comments:

Post a Comment